Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2009 23:59 - Jazz
Автор: emotion3 Категория: Забавление   
Прочетен: 4874 Коментари: 11 Гласове:
2

Последна промяна: 24.08.2009 15:19


 Хората крачат в такт с редките капки,утринен дъжд.Гледам ги през стъклото,спокойно отпивам каффе,под звуците на джаз...Колко джазова утрин-дори светофарът отмерва барабанните удари в жълто.
А вокалът?Ах  тази влудяваща ме вокалистка...
Срещам погледа на забързана дама-сякаш гони младостта...Не тръгвам от тук,не и докато имам още кафе. Не и докато навън вали.
Но тези сини очи-дали не са лещи? Веднъж бях сгрешил в преценката си...Кой ги е измислил? Те са като лъскавите тасове на автомобил-може да е гробница, но блестят, в желанието си, да му покачат цената. Всеки се бори за по-висока оценка.
Това не се удава на мокрото куче пред заведението, правещо мили очички. Не пес няма да те огрее. Твърде неотговарящ си за стила тук. Стой си навън-там ти отива.
За цената говорих...Малко сметаната идва в малко...Имам приятели израстнали(в техните си очи)-от гнусни, лукави банкери, станали водопроводчици. Или компютърни специалисти заменили топлите, задушни офиси със чистия полъх на вятъра-веещ ги по стените на сгради, докато висят на въжета и боядисват техните фасади....Може пък и да са щастливи...Или се заблуждават-мисля че се заблуждават.
Да си поръчам ли...Водка...Сутринта?!? Съседката по блок би ме подкрепила в избора. Тя винаги е непротив да пийне за настроение. Нищо че е непълнолетна. Не се гнуся от непълнолетни. Жалко че я изтървах докато бе малолетна-тръпката би била друга и за двама ни.
Де Фаз харесват ли ви? Правят добър джаз–можеш с часове да им се прехласваш, гледайки в тавана, пъхнал ръка в гащичките на непълнолетната си съседка...Или в своите-при неналичие на съседка....
А защо ви пиша тези неща-аз всъщност  влязох  за едно макар и по-дълго каффе, после се изумих на сервитьорката със сини очи, даряваща радост на всеки, който срещне погледа й...
Криво ми е...... Защо например отражението в локвите е по-чисто от самата гледка-отразяваща се в тях?Кой може да ми отговори-ТИ ЛИ ? Мазача-бивш компютърен специалист ли? Няма значение, важното е да живея тук, и сега, пък  да си тръбят за изчезването на китовете-тъжна история, но аз и не обичам риба............
Плащам си. Предлагам на сервитьорката да я закарам до нас. Тя се съгласява.......По-късно паля цигара над запотеното й тяло. Гледам я-тя кротко спи, уморена след сексът с мен и прекараната нощна смяна ...
Дали е здрава ?
Ами аз?
Не знам, пък и мразя презервативи.






Тагове:   момиче,   утрин,


Гласувай:
2



Следващ постинг

1. анонимен - mnogo uvlekatelno
22.06.2009 00:14
haresa mi.
Vili
цитирай
2. анонимен - v jazzz-a
22.06.2009 18:16
mnogo yako i jazz haoti4no!!! Super e uvlekatelno , bih iskala da chuya pesen s tozi text, bi se polu4ilo yako , sus sigurnost! Davai vse v sa6tiya duh Emotion3!
Milena
цитирай
3. анонимен - ...
22.06.2009 22:19
kakto we4e ti kazah mnogo e qko.Imam 4uwstwoto,4e we4e sam bila tam.zqloto mi zwu4i nqkak si kato neizjiweni spomeni.towa wsastnost e zaglawie na kniga na st.king.
цитирай
4. анонимен - s.t.k.
23.06.2009 22:59
Задържа интереса до края има хумор и нетрадиционна логика. Чете се лесно. На мен ми харесва доста доста.
Сега за пръв път ти чета повествование - т.е. да има действие, сюжет.
До сега си ми цитирал описания. Тука има екшън някак си без да има в действителност. Екшъна ти е в главата всъщност.
Както човек мисли реално - доста объркано на пръв поглед - асоциации от тук - там
цитирай
5. goby3 - :)
23.06.2009 23:23
Сори-аз не съм анонимна!
Ей - това много ми хареса - уловена е живата меланхолия на......дъждовното време!!! ;)
цитирай
6. emotion3 - радвам се че ти/ви харесва-нали за ...
23.06.2009 23:58
радвам се че ти/ви харесва-нали за това се стараем-мъжете,а когато ВИ харесва, откриваме, отново смисъла в живота :)
цитирай
7. анонимен - иНТЕРЕСНИ МИСЛИ, ИМАШ - МОЖЕ ДА И...
25.06.2009 10:24
иНТЕРЕСНИ МИСЛИ, ИМАШ - МОЖЕ ДА ИЗДАДЕШ КНИГА... ВСЕ ЩЕ ИМА КОЙ ДА Я ПРОЧЕТЕ....И ХАРЕСА:)
цитирай
8. анонимен - завладяващо е
06.07.2009 01:35
Много е завладяващо..някак си хаотично подредено..хубаво нещо са дългите каффета
цитирай
9. emotion3 - лагрима
01.08.2009 23:23
хубави са-помагат да подредим хаосът в нас...особенно в дъждовна утрин
цитирай
10. lagrima - Право в десятката. . . Никола Конте. ...
06.08.2009 13:33
Право в десятката...Никола Конте...
цитирай
11. emotion3 - и клипа е с хубави хора, с хубава идея ...
06.08.2009 14:31
и клипа е с хубави хора, с хубава идея за забава.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: emotion3
Категория: Забавление
Прочетен: 76342
Постинги: 16
Коментари: 109
Гласове: 979
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол