Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2009 00:54 - Червено лято-син презерватив.
Автор: emotion3 Категория: Забавление   
Прочетен: 5471 Коментари: 17 Гласове:
5

Последна промяна: 17.09.2015 01:30


Пясъка ме стопляше, засипвайки нагоре ходилата. И така всеки път когато си размърдвах пръстите на краката. Сякаш го разрошвах, с тях а той ми отговаряше с горещият си смях.

Вдигам зачервен от слънцето поглед-морето си е там, слънцето също.

Викащите в рима, рекламите си, търговци на кукуруза, кукурица, кръстосват плажа.

Там е и вчерашната хубавица със розови боксерки, без горнище и явно без партньор. И днес. Минава и онази, стара циганка, продаваща сливи, набрани от нечий двор-по левче кисийката. Ходи и се моли да купят от нея, защото нямала какво да яде. Досадна жена. Прогоних я и днес.

Слънцето закачливо боцка в очите или всъщност е от егото, струящо от лежащите на скъпите и не чак до там скъпи хавлии. Лежат и си милват телата, сякаш лъскат марков етикет в надеждата да съзрат високата цена в него, която мислят че заслужават.

.....Не . Къш.

          Сега съм на вечерен плаж и съзерцавам вечерното море. Няма почти никой.

Ако не се броят тримата пийнали, вече, поляци. Но трима души не се броят. При това четящи и говорещи славянски, но пишещи на латински.

Изменници.

Морето се бушува нещо, а аз правя поредна глътка от любимата си “Корона”. Мързеливо хапя коричката на резена-лимон. Втората му половинка пада в пясъка....

-Да го духат грийн пииийз...... провиквам се, в прилив на настроение. Поляците ме поглеждат недоумяващо...

-Не ме рзбирате нали? Тогава наздраве-и вдигам бутилката си към тях с усмивка. Те ми отговарят със същото.

Добре е когато хората са с добри намерения. И с бира в ръка. Бля...

...Защо няма и нощни чайки. Щяха да са като нощни призраци-сиви и със светещи очи....Ужасът за рибите...

Ае тая бира с колко алкохол е всъщност?

Нее. Нали пих водка преди това.

Цицестата сервитьорка ми я сервира.

Бих си поръчал и от противната текила-ако ми легне на масата гола и се поръси със сол, кучката.

Всички жени са кучки, всъщност.

Не, те са жени, не са кучки. Те са най-добрият приятел на човека...

-Хо-хо-хоа-а-а-засмях се на глас. Значи съм пиян.

Кофти. После пак ще помня някоя гнусно-светеща ми в лицето крушка, докато повръщам.

Оставям бирата недоизпита в пясъка.

Решавам да си тръгна от тук. По-далеч от стъмняващият се плаж. По-далеч от самотата и изоставените в пясъка бутилки.

А жените са най-якото изобретение на БОГ.

Онова елегантно, изящно цвете-от което зависи съществуването на човешката раса. Уважавам ги до безбожие.

Стигам до открита, лятна дискотека. Пълно е с такива, тук.

Обувам си сандалите-неусетил че вървя бос.

Влизам “вътре”-пълно е с танцуващи тела. Виждам че от ляво танцува, по-рано днес сервиращата ми водка, красавица. Сега вече всички станаха красавици.

Тя ме вижда и се усмихва широко-показвайки изящни зъби.

Хищник. Харесва ми. ...Огненият демон в мен започва да ме посръгва с тризъбеца си. И той е гладен, трябват му емоции.

Е, ще го нахраня-помислих си.

 

Тръгвам към нея, тя ме гледа усмихнато и право в очите.

Хващам я с лявата си ръка за поличката, гледайки я и аз-право в очите.

-Пиеш ли текила? - усмихвам се на криво-неприкривайки намеренията си....

-Ако съм солта за теб, тазивечер-отвърна ми тя.

Безсрамница.

Както си и помислих. Както обичам.

Има БОГ, да и той е в нас.

Демонът и Ангелът във всеки от нас. Една мощна сила, която ако си достоен да укротиш, намирайки баланса-няма да има непреодолими прегради.

ЗА ТЕБ. Запомни това, драги ми читателю/лко.

.......Уличните фенери ни осветяваха, докато вървяхме прегърнати, към квартирата...

Или към плажът....

Бе прекрасно “море” това, лято.







Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. jiovanio - Корони и ТЕК...или?
01.08.2009 02:03
Емо, добре си оформил разказчето. Забавляващо е!
Колкото до питиетата ето малко инфо от мен.
Короната е мексиканска бира с 4.5 до 5 % алкохол, текилата е също мексиканска (ракия) и се пие с резенче лимон или зелен лимон (лайм) като преди това се близва от бучка сол насипана между палеца и показалеца (на ръката) на пиещият или друг. Може и между гърдите на знойна красавица или на което и друго местенце си избереш. Колкото до изхвърлената коричка лимон на пясъка, то всичко което е от органичен произход е всъщност добро за земята и Грийн Пийс, по-скоро биха те поздравили. Стъклените бутилки е друго нещо, но тях може да ги оставиш до кофите за боклук за да ги приберат онези, които имат интерес да ги върнат в центъра за рециркулация.
Верно бе, не бях се замислил за тези странни същества-поляците.....
Жените са създания които изглеждат много красиви след първото питие и прогресивно още по-красиви след всяко следващо. Умен си да си слагаш презерватив, защото иначе след 9 месеца играта загрубява. Иначе, давай смело с ТЕК или-те!!! Весело и волно лято!!!
цитирай
2. emotion3 - страхотно
01.08.2009 09:45
нали съм пиян в случая ;) и са ми "позволени" някои глупости ;) а отпадъци- много стриктно-гледам да не хвърлям, не обичам да правя така-измислица бе това....а жените-те са яки-тук нямам какво да добава-всички сме ги виждали във всякакви "светлини" от главата до мазолите на петите, от влагалището-до сливиците. Благодаря ти за коментара :) страхотно лято и за теб :)
цитирай
3. lagrima - :))
01.08.2009 12:03
Демонът и Ангелът..,защо ли той е първият?!Интересен начин да ги представиш и двамата.Хубаво е,усещането,че един мъж вижда жените,като солта на живота.
цитирай
4. emotion3 - . . . демонът е първи-защото първо е ...
01.08.2009 12:11
...демонът е първи-защото първо е бил мракът и те са първите пригодни същества да живечт в пустоща-светлината е изкуствено създадена-пробив във системата един вид :) и питам-КОИ СА ТЕРОРИСТИТЕ, НАРУШИЛИ РЕДА И ХАРМОНИЯТА НА НЕЩАТА? - МРАКЪТ ИЛИ СВЕТЛИНАТА, А ? - това е провокативна шега разбира се-и едното и другото не може само да съществува-спомни си пътят ДАО: -КАК БЕЗ НИСКОТО ЩЕ ОЦЕНИШ ВИСОКОТО? И БЕЗ ГРОЗНОТО-КРАСОТАТА?....благодаря за коментара и тъмен ден и слънчеви нощи :)
цитирай
5. goby3 - :) :) :)
01.08.2009 20:44
Aбе,толкова си вулгарен и циничен(не визирам само този разказ),но така невероятно описваш и разказваш(талант си),че те чета с удоволствие!Мръщя вежди на моменти....но не спирам да те чета!!! ;)
цитирай
6. emotion3 - благодаря мила goby3
01.08.2009 22:44
благодаря ти goby3 - думите ти са като лубрикант за мен-помагащ да продължа нататък ;) имах нужда от поощряване
цитирай
7. goby3 - :)
01.08.2009 23:28
Знаех си,че ще оцениш комплимента! ;)
цитирай
8. анонимен - Наистина е било прекрасно!
03.08.2009 23:01
Романтик си ти!
цитирай
9. emotion3 - ...хубаво е ...
04.08.2009 11:30
....на морето, вечер в дискотека всички са романтици че и след това, чаак до сутринта-хубаво е когато си желаем приятни емоции един на друг-желая ти хубав ден и положителни емоции :)
цитирай
10. анонимен - Odesos
04.08.2009 17:33
много колоритно
цитирай
11. emotion3 - за най русото момиче...
04.08.2009 18:19
радвам се че ти харесва Юленка късмет и весели емоции ти желая
цитирай
12. lagrima - Добро допълнение. . . хареса ми :))
06.08.2009 13:28
Добро допълнение...хареса ми :))
цитирай
13. emotion3 - благодаря
06.08.2009 14:33
.......... и на мама- също
цитирай
14. set - Поздравления и от мен!
07.08.2009 12:31
Разказът ти ми хареса. И сега ровийки с пръсти по парещия пясък, /мислено/ си задавам два въпроса:
Може ли човек да бъде покорен?
А дали това ще наруши неговия баланс?
*
цитирай
15. emotion3 - недей-не бъди покорна - значи си се ...
07.08.2009 12:42
недей-не бъди покорна - който е такъв се е предал, и така можеш да живееш но е ....като да плуваш по течението който има нужда-тоест уморен да си държи очите отворени-да, но истинския, буден човек няма да се покори.....всъщност на който-каквото му харесва мила не мога да ти дам такъв съвет. Но ти си силна, знаеш отговорите-за себе си и да не знаеш някой-ще го изкопчиш от съдбата-вярвам в теб :)
цитирай
16. анонимен - mnogo hubavooo
10.08.2009 18:07
vse edno i az bqh tam i nablyudavah ot moita havliika.
Vili.
цитирай
17. emotion3 - хей Вили, радвам се че погледна с моя ...
10.08.2009 18:23
хей Вили, радвам се че погледна с моя поглед...искам и аз да видя сингапурското крайбрежие "чрез теб" ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: emotion3
Категория: Забавление
Прочетен: 76389
Постинги: 16
Коментари: 109
Гласове: 979
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол